شگفتی های دوچرخه سواری

فراوانی شگفتی های دوچرخه سواری که عموما نادیده گرفته میشود ، بسیاری دوچرخه سواری را یک تفریح میپندارند ، دوچرخه سواری یک ورزش لذت بخش است که وقتی به صورت صحیح و اصولی انجام شود بسیار مفرح است. قصد داریم برخی از شگفتی های دوچرخه سواری را مرور کنیم.

داشتن حسی خوب و کاهش تنش ها و اضطراب

مطالعات نشان داده ورزشهای هوازی مانند رکاب زدن ، به صورت روزانه و مداوم ، حداقل 30 دقیقه در روز میتواند در بهبود حالت ذهنی موثر است و همچنین میزان ابتلا به افسردگی کاهش خواهد یافت ، نشان داده شده دوچرخه سواری بیش از 40درصد استرس را کاهش داده و از احساس اضطراب بدور خواهید بود.

حذف چربی ها و قوی کردن ماهیچه ها و پاها

دوچرخه سواری به مراتب جالب تر از بلند کردن وزنه است، اما می تواند برای شما و بدنتان اثرات مشابه داشته باشد تمرینات دوچرخه سواری و دیگر ورزش های هوازی به طور منظم یکی از موثرترین راه ها برای از دست دادن چربی بدن است. دوچرخه سواری برای یک ساعت هر روز برای از دست دادن چربی بسیار خوب است و همچنین می توانید با انجام برنامه های آموزشی ، این کار را در تا چند ساعت به حداکثر برسانید.

 سواری برای سلامت قلب و ریه ها

دوچرخه سواری می تواند خطر بیماری های قلبی را کاهش دهد.یک مطالعه نشان داد که دوچرخه سواری به طور منظم می تواند احتمال توسعه مشکلات قلبی را تا ۵۰ درصد کاهش دهد, و مطالعه دیگری نشان داد کسانی که در هر روز هفته ۲۰ دقیقه دوچرخه سواری می کنند، ریسک بیماری قلبی را تا ۵۰ درصد، کاهش می دهند.ورزش های منظم هوازی می تواند به حفظ سلامت ریه های شما کمک کند. به سختی نفس کشیدن ، کاری می کند تا ریه ها بیشتر منبسط و منقبض شوند و موثرتر کار کنند، و این امر می تواند خطر عملکرد نادرست ریه را با افزایش سن کاهش دهد ، ورزش های هوازی مانند دوچرخه سواری یکی از بهترین راه ها برای افزایش کلسترول hdl – کلسترول خوب – و کاهش کلسترول ldl – کلسترول بد است.تنها دو ماه پیاده روی منظم با شدت که ضربان قلب شما را افزایش می دهد, به اندازه کافی برای بالا بردن hdl کلسترول کافی است.

Start a Conversation

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.